wave

seo ოპტიმიზაცია , შეიტყვეთ ყველაფერი seo ოპტიმიზაციის შესახებ

ჩვენი მიმოხილვა მოიცავს საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის (SEO) საწყისებს, ძირითად პრინციპებს, რომელიც მნიშვნელოვანია თქვენ საიტზე ტრაფიკის გაზრდისთვის

ამ სტატიაში შეიტყობთ:

  1. რა არის SEO & რატომ არის ეს მნიშვნელოვანი?
  2. SEO კეივორდების ძებნა & საკვანძო სიტყვების მოძიების საუკეთესო პრაქტიკა
  3. On-Page ოპტიმიზაციის საუკეთესო პრაქტიკა

1. რა არის SEO & რატომ არის ეს მნიშვნელოვანი?

საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია არის ვებ – გვერდების და მათი შინაარსის ოპტიმიზაციის პროცესი, რომლის მეშვეობითაც მომხმარებლები მარტივად შეძლებენ მოიძიონ თქვენი საიტი შესაბამის ტერმინებზე. ტერმინი SEO ასევე აღწერს ვებ – გვერდების უფრო მარტივად პოვნის პროცესს საძიებო სისტემების ალგორითმებისთვის , რომელიც ცნობილია როგორც „მცოცავი“, თქვენი საიტის მოძიება, სკანირება და ინდექსირება.

მიუხედავად იმისა, რომ SEO– ს კონცეფცია შედარებით მარტივია, ვინაიდან თავად google იძლევა ყველანაირ რეკომენდაციას. დამწყებ SEO–ს სპეციალისტებს ჯერ კიდევ აქვთ შეკითხვები სპეციფიკის შესახებ, მაგალითად

  • როგორ „ოპტიმიზაცია“ გაქვთ თქვენი საიტის ან თქვენი პარტნიორი კომპანიების საიტებისთვის?
  • რამდენი დრო უნდა დაიხარჯოს SEO- ზე?
  • როგორ შეგიძლიათ განასხვავოთ SEO- ს "კარგი" ან "ცუდი" რჩევებისგან ერთმანეთისგან?

ალბათ, საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის ყველაზე მნიშვნელოვანი ასპექტია ის, თუ როგორ შეგიძლიათ SEO- ს დამხმარე მოწყობილობებით მოახდინოთ თქვენი ბიზნესისთვის უფრო მიზნობრივი ტრეფიკის მოზიდვა,

რატომ უნდა ვიზრუნოთ SEO - ზე?

ყოველდღიურად მილიარდობით ძებნა ხორციელდება ინტერნეტით. ეს ნიშნავს სპეციფიკური პროდუქტით ან ნებისმიერი სერვისით დაინტერესებული პოტენციური მომხმარებლების უზარმაზარ რაოდენობას.

უამრავი ადამიანი ეძებს კონკრეტულ პროდუქტს, სერვისს, ცნობილია რო მათ უმეტესებას აქვს რეალური განზრახვა, შეიძინონ ან დაინტერდნენ ის პროდუქტი რასაც თქვენ სთავაზობთ

seo

საძიებო მოთხოვნა, როგორიცაა "ბინის ყიდვა", აჩვენებს წმინდა კომერციულ ინტერესს ბინის შეძენასთან დაკავშირებით

ხალხი ეძებს ნებისმიერი სახის ინფორმაციას, კონკრეტული ნივთი იქნება ეს თუ მომსახურება, ისინი შეიძლება პირდაპირ კავშირში იყვნენ თქვენს ბიზნესთან. ამის გარდა, პერსპექტივაში საძიებო სისტემა აკავშირებს განსხვავებულ შინაარსის მაგრამ რაიმე სახით შესაძლო კავშირში მყოფ კეივორდებს თქვენ საიტთან, ეს კიდევ უფრო მეტ შესაძლებლობას გაძლევთ მოიზიდოთ მომხმარებელი და მათთვის შეუცვლელი პარტნიორი გახდეთ,

როგორ განსაზღვრავს Google-ი რომელი გვერდები უნდა დაბრუნდეს ძიების საპასუხოდ? როგორ იღებთ ყველაზე მნიშვნელოვან ტრაფიკს თქვენს საიტზე?

Google- ის ალგორითმი არის ძალიან რთული და დახვეწილი:

  • Google ეძებს საიტებს რომელიც შეიცავს   მაღალი ხარისხის შესაბამის ინფორაციას მომხმარებლის ძიების შედეგზე
  • Google- ის ალგორითმი განსაზღვრავს შესაბამისობას ვებ გვერდის სკანირების შედეგად, შეაფასებს მის შინაარსს (ალგორითმულად) თუ ეს შინაარსი შესაბამისია, იმისა რასაც ეძებს მომხმარებელი, მასში შემავალი საკვანძო სიტყვების და სხვა ფაქტორების გათვალისწინებით მაშინ თქვენი ვებ გვერდი უპარიტატეს პოზიციაზე იქნება კონკურენტებთან შედარებით
  • Google განსაზღვრავს თქვენი საიტის რელევანტურობას მრავალი საშუალებით, მაგრამ საიტის შიგნით არსებული ბმულები ასევე სხვა ვებ – გვერდებზე არსებული ლინკები რომელიც უკავშირდება თქვენ საიტს, მთლიანობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...

2. SEO კეივორდების ძებნა & კეივორდების მიზნობრივი დალაგება

საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის პირველი ნაბიჯი არის იმის განსაზღვრა, თუ რისთვის გსურთ რეალურად ოპტიმიზაცია. ეს ნიშნავს ტერმინების იდენტიფიცირებას, რომლებსაც ხალხი ეძებს, ასევე ცნობილია როგორც ”საკვანძო სიტყვები”, რომლითაც გსურთ თქვენი ვებ – გვერდი იმ გლობალური საძიებო სისტემის მეშვეობით მოიძებნოს , როგორიცაა Google.

მაგალითად, შეიძლება თქვენ გინდოდეთ რომ თქვენი ტორტების საკონდიტრო გამოჩნდეს, როდესაც მომხმარებელი მოძებნის სიტყვა "ტორტებს" როდესაც ისინი აკრიფებენ ისეთ სიტყვებს , როგორიცაა "ტორტის შეკვეთა". ქვემოთ მოცემულ სურათში ნაჩვენებია ძებნის მოცულობა, ასევე კონკრეტული სიტყვის ძიების სავარაუდო რაოდენობა. პერიოდების მიხედვით:

seo

SEO– ს საკვანძო სიტყვების კონტროლი სხვადასხვა პერიოდის მიხედვით

რამდენიმე ძირითადი ფაქტორი უნდა გაითვალისწინოთ, თქვენს საიტზე მიზნობრივი საკვანძო სიტყვების განსაზღვრისას:

  • ძებნების რაოდენობა – პირველი ფაქტორი, რომელიც უნდა გაითვალისწინოთ არის რამდენი ადამიანი ეძებს მოცემულ საკვანძო სიტყვას. რაც უფრო მეტია ძებნა, მით უფრო დიდია პოტენციური მომხმარებლების რაოდენობა
  • აქტუალობა - შეიძლება ხშირად იძებნებოდეს კეივორდი, მაგრამ ეს არ ნიშნავს რომ ის თქვენი მიზნების შესაბამისია. საკვანძო სიტყვების შესაბამისობა და საიტზე არსებული კონტენტი, დარაკნვის ერთ ერთი ძირითადი ფაქტორია
  • კონკურენცია - შეიძლება არჩეულ კეივორდზე იყოს მაღალი ტრაფიკი მაგრამ თქვენი კონკურენტების პოზოციების გათვალისწინებით, საწყის ეტაპზე იმ პოზოციების დაკავება რაც ჭირდება სტაბილურ ტრაფიკს გაგიჭირდეთ

3. On-Page SEO ოპტიმიზაცია

თქვენი საიტისთვის კეივორდების შედგენის შემდეგ, მომდევნო ნაბიჯი არის საიტის შინაარსში რეალურად შევიყვანოთ ისინი. სრულყოფილად ოპტიმიზებული გვერდის მაგალითი, რენდ ფისკინი (მარკეტოლოგი,moz.com დამფუძნებელი ) გთავაზობთ ლამაზ ვიზუალს იმის შესახებ, თუ როგორ გამოიყურება ოპტიმიზირებული გვერდი:

seo

ამომწურავი ინფორმაციისთვის

დაგვირეკეთ

ან

მოგვწერეთ